زنم به من خیانت کرد
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

زنم به من خیانت کرد:در تعهد زناشویی واقعا ارتباط کامل وجود ندارد.

و متاسفانه، از آنجا که شما فکر می کنید .

همسر شما به شما بسیار علاقه مند است، احتمال خیانت او وجود دارد.

به یاد داشته باشید:

زنان بسیار باهوش و دقیق هستند.

و آنها را در برابر خیانت به عنوان یک باند حرفه ای ترک نمی کنند.

بنابراین شما باید خاطرات خوبی داشته باشید.


زنم به من خیانت کرد1

زنم به من خیانت کرد
در زیر ده علامت اصلی وجود دارد که ممکن است دلایل خیانت زنانه باشد اما لزوما نیست.
ازدواج و جدا شدن از خانواده می تواند دلیل مهم اول باشد. واقعیت این است .
که او دیگر علاقه ای به مسائل خانوادگی ندارد و تمایل خود را برای ارتباط با خانواده .
و دوستان خود از دست می دهد، می تواند دلیل پشیمانی و رذایل ناشی از خیانت باشد.
او ممکن است احساس خیانت به طرف مقابل داشته و مقابله با او را با دوستان .

یا خانواده خود برای یادآوری گناهان خود ترک کند.

بنابراین، مهم نیست که چقدر او صادق و درست کار است، او مجبور خواهد شد.

منبع  : کانون مشاوران ایران-زنم به من خیانت کرد





:: برچسب‌ها: خیانت شوهر به همسر , خیانت کردن زنم , دلیل خیانت کردن , زنم عاشق شده , شوهرم به من خیانت میکنه ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: